User Tools

Site Tools


creatives:html

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision Both sides next revision
creatives:html [2016/04/14 16:29]
zkocsis [Használható változók]
creatives:html [2016/06/06 16:35]
dczipperer
Line 440: Line 440:
 goAdverticum3.getZone([zone]).measure.play.fire(); goAdverticum3.getZone([zone]).measure.play.fire();
  
 +</code>
 +
 +==== Időmérő ====
 +
 +Az időmérővel egy kezdő (start) és egy vég (stop) esemény közötti időt lehet mérni. Lényegében úgy működik, mint egy stopperóra. Amennyiben egy mérés már folyamatban van, és újabb ''start()'' utasítást kap a rendszer, az előző mérést leállítja, elküldi a mérést, és egy újat indít el. Lényegében az történik, mintha meghívtuk volna a ''stop()'' funkciót, majd rögtön utána a ''start()''-ot.
 +
 +==Határértékei:==
 +  * Maximális meghívhatóság
 +  * Minimálisan mérhető idő
 +  * Maximálisan mérhető idő
 +
 +=== HTML banner esetén ===
 +
 +Példánkban egy banner nyitott állapotban töltött idejét mérjük. Ehhez az 'openTime' mérőt használjuk. 
 +
 +Időmérés kezdete:
 +<code javascript>
 +// Küldünk egy üzenetet a legfelső, a Goa3-at futattó window-nak, majd jelezzük
 +// a meghívandó mérőt.
 +window.top.postMessage('[zone].measure.openTime.start', '*');
 +</code>
 +
 +Időmérés vége:
 +
 +<code javascript>
 +// Küldünk egy üzenetet a legfelső, a Goa3-at futattó window-nak, majd jelezzük
 +// a meghívandó mérőt.
 +window.top.postMessage('[zone].measure.openTime.stop', '*');
 +</code>
 +
 +=== Markup banner esetén ===
 +
 +A példában szereplő 'openTime' időmérő felépítése, a zóna adatainak lekérése után az alábbi formában érhető el.
 +
 +<code javascript>
 +
 +{
 +    0000000: { // A zóna ID a kulcs, és a zónának van tartalma.
 + 
 +        displayed: {Boolean},
 +        ...
 +        node: {Object},
 + 
 +        measures: {
 +            openTime: {
 +                start: function () {...},
 +                stop: function () {...},
 +            }
 +        }
 +    }
 +}
 +</code>
 +
 +Példánkban egy banner nyitott állapotban töltött idejét mérjük. Ehhez az 'openTime' mérőt használjuk.
 +
 +Időmérés kezdete:
 +<code javascript>
 +// Elindítjuk az időmérést.
 +goAdverticum3.getZone([zone]).measure.openTime.start();
 +</code>
 +
 +Időmérés vége:
 +
 +<code javascript>
 +// Leállítjuk az időmérést.
 +goAdverticum3.getZone([zone]).measure.openTime.stop();
 +</code>
 +==== Mennyiségmérő ====
 +
 +A mennyiségmérőkkel lehetőség nyílik összesített eredményeket küldeni a rendszernek. Az egyszerű mérővel szemben itt a funkció paramétereként elküldhetünk egy számot, melyet mindenképpen pozitív egész (''int'') számmá alakít a rendszer!
 +
 +==Határértékei:==
 +  * Maximális meghívhatóság
 +  * Minimálisan mérhető mennyiség
 +  * Maximálisan mérhető mennyiség
 +
 +=== HTML banner esetén ===
 +
 +Példánkban egy buborékpusztító játék ereményét mérjük. Ehhez pedig a 'bubbles' mérőt használjuk.
 +
 +<code javascript>
 +// Küldünk egy üzenetet a legfelső, a Goa3-at futattó window-nak, majd jelezzük
 +// a meghívandó mérőt, és zárójelben az értéket.
 +window.top.postMessage('[zone].measure.bubbles.fire(5)', '*');
 +</code>
 +
 +
 +=== Markup banner esetén ===
 +
 +A példában szereplő 'bubbles' mennyiségmérő felépítése a zóna adatainak lekérése után az alábbi formában érhető el.
 +
 +<code javascript>
 +
 +{
 +    0000000: { // A zóna ID a kulcs, és a zónának van tartalma.
 + 
 +        displayed: {Boolean},
 +        ...
 +        node: {Object},
 + 
 +        measures: {
 +            bubbles: {
 +                fire: function ( value ) {...} 
 +            }
 +        }
 +    }
 +}
 +</code>
 +
 +Példánkban egy buborékpusztító játék ereményét mérjük. Ehhez pedig a 'bubbles' mérőt használjuk.
 +
 +<code javascript>
 +// Egyszerűen elsütjük az eseményt.
 +goAdverticum3.getZone([zone]).measure.bubbles.fire(5);
 </code> </code>
  
creatives/html.txt · Last modified: 2020/07/14 16:15 by dtakacs