User Tools

Site Tools


creatives:html

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Next revision Both sides next revision
creatives:html [2017/03/28 13:24]
dczipperer
creatives:html [2018/06/12 11:33]
zkocsis
Line 13: Line 13:
 ==== HTML vagy Markup banner? Mit jelent, és mi a különbség az Adverticum AdServerében a két megoldás között? ==== ==== HTML vagy Markup banner? Mit jelent, és mi a különbség az Adverticum AdServerében a két megoldás között? ====
  
-A Markup banner nagyon hasonlít a normál HTML bannerhez, azzal a különbséggel, hogy az XHTML, XML sokkal kötöttebb formátumok, viszont felhasználói szempontból több lehetőséget biztosítanak. Technikailag lényeges különbség, hogy a Markup banner az oldal részeként jelenik meg, nem pedig iFrame-ben, mint a sima HTML banner. A Markup banner képes használni az oldal CSS-ét, illetve olyan extra funkciók válnak általa elérhetővé, mint a kinyíló és átúszó effektek, illetve egyéb látványos, vizuális megoldások. **Az XHTML, XML vagy HTML5 kódokat az AdServer ellenőrzi**, és jelzi, ha hibát talál. Az ellenőrzésre használt validátorokról bővebb információt itt olvashat: +A Markup banner nagyon hasonlít a normál HTML bannerhez, azzal a különbséggel, hogy az XHTML, XML sokkal kötöttebb formátumok, viszont felhasználói szempontból több lehetőséget biztosítanak. Technikailag lényeges különbség, hogy a Markup banner az oldal részeként jelenik meg, nem pedig iFrame-ben, mint a sima HTML banner. A Markup banner képes használni az oldal CSS-ét, illetve olyan extra funkciók válnak általa elérhetővé, mint a kinyíló és átúszó effektek, illetve egyéb látványos, vizuális megoldások. **Az XHTML, XML vagy HTML5 kódokat az AdServer ellenőrzi**, és jelzi, ha hibát talál. Az ellenőrzésre használt validátorokról bővebb információt itt olvashat: [[http://dev.adverticum.com/creatives:validatorok]]
  
  
Line 432: Line 432:
 === HTML banner esetén === === HTML banner esetén ===
  
-Példánkban egy banner nyitott állapotban töltött idejét mérjük. Ehhez az 'openTime' mérőt használjuk. +Példánkban egy banner nyitott állapotban töltött idejét mérjük. Ehhez az 'Time' mérőt használjuk. 
  
 Időmérés kezdete: Időmérés kezdete:
Line 438: Line 438:
 // Küldünk egy üzenetet a legfelső, a Goa3-at futattó window-nak, majd jelezzük // Küldünk egy üzenetet a legfelső, a Goa3-at futattó window-nak, majd jelezzük
 // a meghívandó mérőt. // a meghívandó mérőt.
-window.top.postMessage('[zone].measure.openTime.start', '*');+window.top.postMessage('[zone].measure.Time.start', '*');
 </code> </code>
  
Line 446: Line 446:
 // Küldünk egy üzenetet a legfelső, a Goa3-at futattó window-nak, majd jelezzük // Küldünk egy üzenetet a legfelső, a Goa3-at futattó window-nak, majd jelezzük
 // a meghívandó mérőt. // a meghívandó mérőt.
-window.top.postMessage('[zone].measure.openTime.stop', '*');+window.top.postMessage('[zone].measure.Time.stop', '*');
 </code> </code>
  
 === Markup banner esetén === === Markup banner esetén ===
  
-A példában szereplő 'openTime' időmérő felépítése, a zóna adatainak lekérése után az alábbi formában érhető el.+A példában szereplő 'Time' időmérő felépítése, a zóna adatainak lekérése után az alábbi formában érhető el.
  
 <code javascript> <code javascript>
Line 463: Line 463:
    
         measures: {         measures: {
-            openTime: {+            Time: {
                 start: function () {...},                 start: function () {...},
                 stop: function () {...},                 stop: function () {...},
Line 472: Line 472:
 </code> </code>
  
-Példánkban egy banner nyitott állapotban töltött idejét mérjük. Ehhez az 'openTime' mérőt használjuk.+Példánkban egy banner nyitott állapotban töltött idejét mérjük. Ehhez az 'Time' mérőt használjuk.
  
 Időmérés kezdete: Időmérés kezdete:
 <code javascript> <code javascript>
 // Elindítjuk az időmérést. // Elindítjuk az időmérést.
-goAdverticum3.getZone([zone]).measure.openTime.start();+goAdverticum3.getZone([zone]).measure.Time.start();
 </code> </code>
  
Line 484: Line 484:
 <code javascript> <code javascript>
 // Leállítjuk az időmérést. // Leállítjuk az időmérést.
-goAdverticum3.getZone([zone]).measure.openTime.stop();+goAdverticum3.getZone([zone]).measure.Time.stop();
 </code> </code>
 ==== Mennyiségmérő ==== ==== Mennyiségmérő ====
creatives/html.txt · Last modified: 2020/07/14 16:15 by dtakacs